Tuesday, March 29, 2011

The Case of Free 2 McD Big Breakfast~

Well, nobody dislike free stuffs right??Even though you have to purchase something in order to redeem the free stuffs..Well, I'm one of you guys..Hahahaha *Shin Chan style*..So when I got this coupon, I was..ehem..super gedik..hahaha..sanggup bangun awal especially when I heard stories from fellow suka-benda-free-walaupun-kena-beli-barang-lain-dulu..Quite horror..Long queues and if they come late, they can kiss the big breakfast goodbye..Oh no! (tampar pipi sambil buat mata bulat macam cerita Home Alone..hihi)..


Coupon yang boleh membuatkan saya tersenyum kambing

Queue yang dasyat~Ini queue masa pukul 8.30 am..Masa McD baru buka..
Queue memang dasyat gila..I pergi McD Sri Serdang..Pergh! I beratur sampai sejam baru sampai my turn..Masa beratur, terjumpa my labmate, baru tahu yang dia awal2 lagi before McD buka dah beratur kat depan pintu McD nearly sejam..Dasyat kan?? Adakah berbaloi??Sangat berbaloi..Minimum purchase RM5 je,dah dapat 2 Big Breakfast yang sedap..And 2 thumbs up kat McD sebab efficient..I Loike..Adakah akan datang lagi??Tidakkkk..sebab tak gamak nak beratur macam ni..ye saya sangat lemau..muahahaha~
Ok dah kenyang..
Jom bumbum~

No comments:

Post a Comment